از لبیک به رزمایش مواسات تا اجرای طرح رمضان مهدوی 

از لبیک به رزمایش مواسات تا اجرای طرح رمضان مهدوی 

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت:یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در آستانه ماه رمضان به منظور اطعام نیازمندان، مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی است.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در آستانه ماه رمضان به منظور اطعام نیازمندان، مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اضافه کرد: در همین راستا با مشارکت مرکز نیکوکاری ۲۰۰ خانوار نیازمند در محله و شهرک شهید بهشتی شناسایی شده و قرار است سبدهای غذایی هر کدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان تهیه و در بین این خانوارها توزیع کنیم.

وی ضمن یادآوری، عنوان کرد: در روز نیمه شعبان نیز با جمع آوری کمک های مردمی، مشارکت اعضای کانون، پایگاه بسیج و مرکز نیکوکاری امام علی علیه السلام ۳ هزار قرص نان به صورت رایگان و صلواتی در بین نیازمندان توزیع شد و همچنین تعداد ۳ راس گوسفند نذری قربانی و گوشت های نذری نیز بین خانوارهای نیازمند محله مسجد و شهرک شهید بهشتی توزیع شدند.

بهرامی به سایر برنامه های کانون در ایام ماه رمضان اشاره کرد و افزود: هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اجرای طرح رمضان مهدوی هستیم و به همین منظور گروهی را در فضای مجازی راه اندازی کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) ابراز کرد: در این طرح اعضای کانون و محله مسجد در گروه عضو شده و روزانه یک جز و یا یک حزب از قرآن کریم را تلاوت می کنند و همچنین با محوریت امام جماعت مسجد مباحثی پیرامون سبک زندگی و سیره مهدوی در این گروه به اشتراک گذاشته می شود.

وی ادامه داد: این جز خوانی قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و هدیه به روح شهدای مقاومت و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد.
 

پایان پیام/ 586